Redefining Media.

News

* MEDIA IS NOW SOCIAL, SEARCHABLE, ADDRESSABLE, TRANSACTIONAL AND EXPERIENTIAL

News

6 feb 2014

AdAge: a Carat az év médiaügynöksége

AdAge: a Carat az év médiaügynöksége

Az újság egy egész oldalas írásban méltatta a cég eredményeit. A Carat azért érdemelte ki a legjobb médiaügynökségnek járó címet, mert egyrészt 2013-ban 20 százalékkal növelni tudta a bevételeit, valamint a fejlesztésekben is élen járt - olvasható az AdAge tegnapi számában.

A tavalyi év kissé mozgalmasra sikerült a brit vállalat háza táján. A legnagyobb ügyfele a General Motors állította rendre kihívások elé. Az ügynökség példának okáért sikerrel hárította el az elhíresült "Facebook vihart", ami után az autógyártó óriás újra hajlandó volt a közösségi oldalon hirdetni. Mindezeket követően a prominens kliens elégedetten nyilatkozta, hogy a cég gyors reakcióképessége vitte sikerre az együttműködést. Az amerikai vállalat és a médiaügynökség évek óta állnak partnerségi viszonyban.

A kommunikációs cég a tavalyi év folyamán halmozta a megbízásokat olyan nagy márkáktól, mint az Macy's, a Dannon, a Staples és a Burberry, kiegészítve az eddig is velük dolgozó Sony további megbízásaival. Az Aegis által kitárgyalt Reckitt Benckiser üzlet ugyancsak a médiaügynökségnél landolt.

A sikerben nagy szerepet játszik az is, hogy szorosan együttműködik az Aegis-Dentsu fúzió által rendelkezésre álló tagügynökségekkel. A digitális vonalon az Isobar, közterületen a Posterscope, valamint a japán kommunikációs óriás égisze alatt álló McGarryBowen és 360i is hozzájárulnak a Carat médiatervezési- és vásárlási eredményeihez. A kiadvány kiemelte még, hogy a cég az elemző részlegét harminc százalékkal bővítette, hogy jobb rálátást kapjanak a fogyasztói igényekre.

A szaklap a reklámügynökségek között is seregszemlét tartott, ahol a Grey végzett az első helyen, megelőzve a Mullent és a 360i-t.

További információk itt.