Redefining Media.

Hírek

* WE ARE IN A NEW ERA OF UNPRECEDENTED COMPLEXITY AND OPPORTUNITY FOR BRANDS

Hírek

2014. május 15.

A nemzetközi optimizmus ellenére sem lelkes a magyar médiapiac

A nemzetközi optimizmus ellenére sem lelkes a magyar médiapiac

A Carat évek óta adja közre várakozásait a globális reklámköltéseket, illetve az egyes médiapiacok változását illetően.

A friss elemzés alapvetően lelkes: a médiaügynökségi hálózat a média befektetések növekedését várja a következő időszakban a reklámpiacon, Magyarországon azonban más a helyzet.

A magyar Carat iroda a 2013-ban mért 1,1%-os csökkenéshez hasonló eredményre számít az idén is, és minimális csökkenést, vagy legjobb esetben stagnálást valószínűsít jövőre is. Az ügynökségi hálózat hazai szakértői szerint leginkább a kiszámíthatatlan gazdaságpolitikának tudható be, hogy a hazai piac nem, vagy legfeljebb csak hosszabb távon követi a nemzetközi trendeket. A makrogazdasági mutatók egyértelmű növekedésére van szükség hosszabb távon ahhoz, hogy a médiapiac is növekedési pályára álljon.

A teljes riporthoz kattintson ide!